piątek, 8 sierpnia 2014

Kilka drobnostek

Witojcie ^^

Nie będzie to długi post, napiszę tylko o kilku sprawach ;)

1) Wreszcie mam celeba YAY :3


No ale już VIPa niestety nie :c (na skrinie tak bo robiony rano a dziś wieczorem już ni ma xD)

2) Trochę mnie denerwuje sprawa z tymi zdjęciami. Już 4 osoba bynajmniej w moich znajomych wstawia zdjęcie z internetu ładnej dziewczyny/chłopaka i podpisują, że to oni. Żałosne.

No i trochę spadła atmosfera całego MSP po tym jak wiem jak wygląda większość MovieStars.

Najśmieszniejsze jest jednak, że jakiś rok temu MSP pisało na forum to:


Wtedy dbali o nas żebyśmy nie pokazywali swoich zdjęć/twarzy a teraz co?
Każdy wstawia swoje selfie na MSP .-.

Nie wiem co się porobiło tutaj ;-;

3) Dziś sobie na chillu robię film (nowy horror "Naznaczona" zapraszam XD) a tu JEBS

4 SPECJALNE POZDROWIENIA

ŁAAAAAT?

Podziękowałam i wgl ale haha nic nie zrobiłam nawet z nią nie gadałam nigdy xD
Bogacz ;-;

No i to tyle na dziś c;
xoxo





czwartek, 7 sierpnia 2014

Wywiad z Silver Shine ♥

Hejka naklejka :D

Wczoraj doszła opcja ze "zdjęciami". Lecz nie będę się o tym rozpisywać :) Przygotowałam dla was co innego ;)


WYWIAD


Nick: Silver ShineLvl: 22


Jaszczurka99: Jak długo grasz na MSP? Miałaś jakieś przerwy w grze?
Silver Shine: Na MSP jestem od 4 marca 2011 roku. Ale od 2012 gram na Silver Shine. Miałam przerwy w MSP, trwały one do 3 miesięcy.

J: Jaka jest twoja ilość znajomych i z iloma około się kontaktujesz?
SS: Obecnie mam 699 znajomych, a kontaktuje się z około 40.

J: Czy zadowala Cię twój lvl? Myślisz, że stać Cię na więcej?
SS: Owszem! Każdy wyższy lvl, który zdobywam mnie zadowala! Wszystko idzie w dobrym kierunku i jestem zadowolona z postępów.

J: Czy na MSP grają twoi znajomi z reala?
SS: Tak, mam przyjaciół grających w MSP. Jest ich tylko 3.

J: Czy podoba Ci się nowa opcja ze zdjęciami? Masz zamiar pokazać się?
SS: Możliwe, że pokażę się na zdjęciach. A opcja sama w sobie jest fantastyczna!

J: Pomagasz mniejszym lvlom?
SS: Oczywiście. Dla mnie nie ma znaczenia lvl! Jak tylko mam czas i nie pisze opowiadań, chętnie oglądam filmy.

J: Miałaś kiedyś VIP? Jaki? Na ile?
SS: Łącznie na moich wszystkich kontach miałam VIP ponad 15 razy. Na samej Silver miałam tylko 2 na tydzień, 4 na miesiąc.

J: Chciałabyś być jedną z pierwszych w rankingu?
SS: Nie. Szczerze mówiąc nie chciałabym być. Byłoby to męczące. Zbyt męczące.

J: Chcesz kogoś pozdrowić? :)
SS: Pozdrawiam wszystkich czytelników, Williama66, kkaarroolliinnee3, Panfuńka2 oraz Ciebie :)

J: Dziękuję za wywiad i pozdrowienie ^^ Miłego wieczoru ;)
SS: Ja również życzę miłego wieczoru i dobrej nocy :)




Do następnego :*





środa, 6 sierpnia 2014

Mam dobre serce ♥

Tak wiem skromność na wysokim poziomie xD

Otóż bawię się w specjalne pozdrowienia, ponieważ chcę nadrobić lvl mojego starego konta ;o
Czyli 18lvl
Jak narazie lecę ku 16  lvlowi :D

Podczas mojej nieobecności na blogu, dużo się działo :)
Otóż zrobiłam horror "Elizabeth White". Nie wiedziałam, że otrzyma od was taki feedback :o
Bardzo dużo wejść, komentarzy i fanów tego serialu ;D




Stworzyłam klub :)


DWÓCH CZŁONKÓW ALE CII XD
Jeśli ktoś tu jest Otaku to zapraszam ;D


No i mam dobre serce bo dałam pozdro ;D




Ale jak tylko wysłałam to walnęłam takiego facepalma...
Bo niedawno też dostałam pozdro...


TAKIE SAMO XD
Mogłam dać jej inne z inną rzeczą ;o;
Eh no cóż, człowiek uczy się na błędach xD

Jutro kończy mi sie VIP (kupiłam drugi raz bo przecena ;o;) więc spadam wydać na VIPowskie rzeczy kase xD

Kocham was xoxo

p.s. 17 sierpnia wyjeżdżam w góry. Wracam 23 ;)










poniedziałek, 14 lipca 2014

Modnie :> ?

Hej tu Iza chciałam zrobić coś mrocznego więc pomyślałam a robię  ! :P





Tak WYGLĄDAŁ EFEKT KOŃCOWY ps.Krótki post bo nie mam czasu ;-; Paa :* 

Stare MSP *~*

Cześć wam!
Dziś chcę wam przypomnieć nasze stare, dobre MSP (z gdzieś około 2011 roku, kiedy zaczynałam grać).

Było to dokładnie 3 lata temu. 11letnia Ula widzi reklamę MSP w telewizji (czy tam w gazecie, jeden pies xD). Zakłada konto. Pamiętam jak wyglądałam! Miałam czarne włosy z czerwoną kokardą, wielkie (serio) niebieskie oczy, czerwoną sukienkę a pod nią białą spódnicę, buty były chyba czarne o ile się nie mylę :D


(nie mój screen)

No i tak zawitałam do TAK wyglądającego świata MSP.

GIMBY NIE ZNAJO XD

Dziwnie prawda? Wszystko takie... stare. 
Teraz jest o wiele więcej opcji, każdy robi co innego. Wtedy wchodziło się prawie ciągle do chatu. 
Jak pojawiły się gry to był szał ciał.

Nie było boonsterów (czy jak to tam się pisze :D) i każdy pragnął mieć booniesa.

Znakiem rozpoznawczym VIP (APROPO VIPA W SOBOTĘ KUPIŁAM :D Na końcu notki pokażę jak wyglądam) była guma.


Jak ktoś ją miał - wow wow, masz vipa lub miałaś zazdro.

Filmy? Każdy je robił i oglądał.
Seki? Co to są seki? :o

-Obejrzysz mi film?
-Jasne!

Nikt nie odchodził bo wszystko było nowe a wszyscy byli dla siebie mili :D

A to koła:


Oczywiście teraźniejsze MSP jest także super, ale ze starym MSP mam wiele wspomnień ^^

PAMIĘTA KTOŚ JESZCZE ANANASEQ?!
Jarałam się tym że mam tak samo na imię jak ona :D
(Czyli Ula jakby ktoś nie pamiętał)

Według mnie ona miała więcej antyfanów niż fanów, bo...
nawet według mnie nawet była dziwna.
Pamiętam jak miałam funclub Ananaseq!
Nawet kiedyś przyszła, a wszyscy O BOŻE ANANAS XD


funclub14 miałam nawet w znaj. Z resztą AnanaseQ chyba też :D
emo_kotka też! :D

A tu jakaś wojna i antyfani Ananasa.

Tak szczerze to jej trochę współczuje, bo opublikowała swoje zdjęcia jak wygląda i teraz jest o niej masa w internecie. Już nigdy nie będzie miała tak prywatnego życia bynajmniej w necie, chyba że ją ktoś znajdzie na ulicy i rozpozna to przesrane XD

A ten konkurs ktoś pamięta?

Był jednym z moich ulubionych ^^

W konkach zawsze brałam udział. 
Moje koleżanki wygrały chyba z milion razy a ja nigdy supi XD

Ostatnie co to to, że jak się wchodziło (bynajmniej ja tak miałam) to wszyscy pisali do Ciebie "Hej! Długo Cię nie było" "Co tam?" "Sieeema"

Najlepiej było jak wróciłam po 8 dniach bo byłam w szpitalu, masakra duży spam, szczególnie od znaj z reala :D


Ah stare MSP, tęsknimy ;3


Fajnie było tak trochę sobie powspominać :3

A teraz obiecany screen mnie:


To na tyle.
Do następnego!












piątek, 11 lipca 2014

REAKTYWACJA! + Wydanie Specjalne Gazetki

Witajcie mordeczki!

Po dwóch miesiącach mamy już... WAAAAKAAACJEEE !
Cieszmy się nimi, póki możemy :D
Tymczasem ja z Izą reaktywujemy naszego bloga.

Dużo się nie zmieniło, wygląd naszych MovieStar może z lekka.


Hm... Iza wcale, ona zawsze wtrafia w jeden deseń i kupuje niebieskie ubrania :D
Natomiast ja to zależy w co się ubiorę, raz blondi, raz szatynka/brunetka (jak kto woli).


Z innej beczki:
Kupiłam dziś Wydanie Wakacyjne gazety MSP.
Wszystko supi, tylko jedno mnie zażenowało - brak kodu na SC i unikat :c
Ale wynagradza to prezent dołączony do gazety :D



Cena dla zainteresowanych: 15zł

To chyba tyle w tej notce :D
Niedługo MODOWO 4 w moim wykonaniu :)
Najprawdopodobniej Iza również też coś wstawi ;)

Do zoba!





sobota, 29 marca 2014

Trolololo ;3

Hej tak jak mówiłam dziś jest post :D
1.Jest nowy konkurs :)
Więc zrobiłam 2 Looki do tego konkursu jeden dla vipów a drugi dla nie vipów 
Więc Look dla vipów :
I nie dla vipów :
I dowiedziałam się dziś od koleżanki że można robić razem zakupy :D 
A to był efekt końcowy mojej stylizacji 
Więc to na tyle 
Paaa :*

środa, 19 marca 2014

Jest ! :)

Hey !:) przepraszam że nie było w sobotę notatki ale nie miałam Msp ! ale już mam i dziś będzie notka ! xD
Więc jest taki fajny konkurs xD
No i są zmiany pewnie już wiecie :P ale jeśli nie to koniecznie wejdz na Msp i zobacz ! :) 
Dobra to tyle wiem wiem mało ale w sobotę będzie dłuższa notka obiecuję :) 
To na tyle Paaaa :**

czwartek, 20 lutego 2014

Beka życia!

Cześć wszystkim ;3

Post taki trochę ostrzegający przed jedną moviestar ale i trochę wyśmiewający ;D
Mianowicie ostatnio napisała do mnie pewna dziewczyna (jej nicku nie podam bo aż tak chamska nie jestem ale jeśli chcecie to napiszcie na priv :p).
Kiedyś dała mi specjalne pozdrowienie za które miałam dać jej prezent z lż. Dałam jej ale z konta Jaszczurka9 chyba :) Na pewno z jakiegoś innego niż Jaszczurka99, bo tam miałam około 150 sc.

Za prezent nawet chyba nie podziękowała, ale na szczęście spec pzdr dostałam.
Po jakimś czasie pisze:

<kliknij aby powiększyć>

Tak - jej zgłoszenie mam w nosie, ponieważ jedno FAŁSZYWE zgłoszenie nic nie da ;)
Lecz ja zgłosiłam ją za szantaż.
Jeśli też chcecie stanąć po mojej stronie, jak już wspomniałam napiszcie na priv o nick :D

I to tyle ;P

Trzymajcie się ciepło misie :*



wtorek, 28 stycznia 2014

Twarzowo ?

Hej więc nie miałam pomysłu na temat więc pomyślałam że zrobię temat ,,Twarzowo'' jeśli Jaszczurka się zgodzi to będę wstawiała może taki temacik ;)
Więc dziś postanowiłam zrobić makijaż dla nie vipów ;)
Wybrałam właśnie te oczy ponieważ są bardzo ładne mało kosztują i moja movie też takie ma ;p
Potem wybrałam ten 5 makijaż bardzo pasuję do tych oczów itd. :D
Następnie wybrałam 4 nos bo jest on najładniejszy z nosów 2,3.5
Te usta są dla osób bez vipa i są z tych wszystkich ust najładniejsze (ust dla nie vipów )
I to już koniec tej notatki 
Paa ;**

piątek, 24 stycznia 2014

1000 ODWIEDZIN!

Krótka notka z podziękowaniami dla was <3
Wbiło nam właśnie 1000 wyświetleń bloga!
Bardzo mnie i Izę to cieszy ^^





czwartek, 23 stycznia 2014

Modowo | 3 |

Tak, tak !
Oto trzecia część Modowo :D

Tym razem troooszeczkę inaczej.
Na forum pojawił się temat:


Więc postanowiłam zrobić modowego arta :)
Oto on :D

<kliknij aby powiększyć>

Mogę to uznać za pomoc w dziale modowym ^^

O to chodzi, że fajnie takie bluzy (nie tylko ta bo w sklepie jest dużo podobnych bluz ^^) komponują się ze spodenkami ^^

p.s. myślicie, że mam szansę pojawić się w nowej gazetce MSP?

To na tyle kochani :)
Nareczka :3