niedziela, 15 września 2013

Mnie również...

Mnie również zablokowali... Z podobnego powodu. Coś z blogiem było nie tak.
Lecz ja się nie poddam i będę walczyć o moje i Al konto. Za długo gramy i pracowałyśmy żeby przez jakąś głupotę to stracić !

<kliknij aby powiększyć>

Ja mogę nawet zapłacić esemesem za odblokowanie tego konta.
Piszę ciągle do support@moviestarplanet.pl aby mnie odblokowali. Udowadniam moją niewinność.

Nie wyobrażam sobie stracić tego konta !
Mam tyle ubrań, animek, filmów, znajomych (bardzo fajnych!), miałam VIPa, prawie 13 lvl...

TAK NIE MOŻE BYĆ !

Trzymajcie za mnie kciuki.
Ja się nie poddam.
Odblokują mnie czy tego chcą czy nie.
Dziękuję dobranoc.


sobota, 14 września 2013

Zablokowali mnie! + Nowe konto


Hej, mam dla Was smutną informacje ;c Wchodzę dziś na MSP, a tutaj takie coś:


Jezu, nie wiem co mam napisać.. W MSP grałam od 2011 roku, czyli prawie od początku. Nigdy nie miałam żadnej blokady czy coś takiego, a tu nagle mnie blokują na ZAWSZE.. Tak bardzo napracowałam się nad tym 14 lvl! Nad tym wszystkim co osiągnęłam! Kurde ryczę no ;c

Jak na razie założyłam nową postać, o loginie: parufka6.Wyglądam okropnie, nie mam niczego na tym koncie. Nie wiem jak sobie poradzę, żeby wbić mój stary lvl ;c Znowu mam grać ponad 3 lata? Jezu tak bardzo chce odzyskać moje stare konto ;c Na razie proszę Was o autografy, abym chociaż 3 lvl wbiła!

Na to nowe konto będę rzadko wchodzić. Myślę nad tym, aby przestać grać w MSP. Ale jeszcze nie wiem.. To tyle, paa. :(

(parufka6)

piątek, 13 września 2013

Dwie informacje !

Cześć !

Z tej strony PONOWNIE jaszczurka. (Musze napisać do Al żeby coś w weekend napisała xD)

To taka szybka notka bo chciałam was poinformować że pojawiła się ankieta !

TUTAJ ----->

Mianowicie zastanawiam się nad dodaniem chata...
Dobrze by było mieć z wami kontakt ale przeczuwam że wtedy nie komentowalibyście postów !
Sami zadecydujcie. Może będzie i chat i będą od was oceny poszczególnych postów ? :)

Druga sprawa jest taka że zmienił się trochę wygląd bloga !
Nie wiem czy Al go zaakceptuje bo zrobiłam to sama, bez konsultacji ale jak będzie chciała coś zmienić to niech zmienia :p
(jeśli Al to czyta no to pozwalam Ci Al na lekkie zmiany ale mi osobiście się całkiem podoba :D).

To na tyle siemka :3

środa, 11 września 2013

CHYBA ŚNIĘ :o

Na początek chce napisać że Al1416 chyba w tygodniu ciągle się uczy (xD) i nie może zamieszczać postów. Bo nie widzę jej w tygodniu a z resztą w weekendy też jakoś tak słabo ...
AL UMARŁA :O

Haha. Nie no dobra, nwm czemu nie pokazuje swojej aktywności.

W takim razie ja teraz puszcze jakąś notke c:
Taką krótką :D

Dziś nie byłam w sql, to postanowiłam wreszcie zrobić film.
Robie , spoko lajcik a tu nagle...


BUUUUUM.

Ja takie "COOOOOOOO?! BOŻE BOŻE BOŻE ANNIIA MNIE ZAPROSIŁA OMG OMG OMG OMFG"

Haha.
Nie wierze XD

Rzecz jasna że PRZYJĘŁAM. 
Potem patrze...


:OOOOOOOOOO

ZGON NA MIEJSCU.
ANNIIA OBEJRZAŁA MÓJ FILM (ten który dziś rano robiłam xD)

Nawet koma zostawiła :3


Haha, nie no ona jest mega <3

No jaram się :D 
To na tyle, buziaczki kochani i ładnej pogody bo u mnie totalna zamuła :c <3

Paaa :3





środa, 4 września 2013

Modowo | 2 |

Hej kochani ! :3

Z tej strony jaszczur. Wiem że obiecałam już dawno "Modowo" ale nie miałam wystarczająco fajnego looka xD 
Ostatnio kupiłam jeden "zestaw". Spodobał mi się, ale jak wiecie mój styl jest czarno - biały ale co ja będe taka ciemna i pogrzebowa XD Kupiłam zestaw ubrań w kolorze różu

A oto on :
(Elementy VIP)

(look do kupienia u mnie)

A w nim :

Kolczyki

Back In Time
350 SC

Bluzka

Darlin'
450 SC

Buty

Bows n' Dots
500 SC

Naszyjnik

Chunky Heart
300 SC

Piegi

 Freckles
450 SC

Spódnica

Sweet Rose
450 SC

Wianek

Flower Princess
375 SC

Włosy

Miss Sunshine
500 SC

Razem :


Nie o wiele więcej od poprzedniego looka :D
No teraz widzicie ile na ciuchy wydaje xD Haha.

Pod koniec zapraszam na mój nowy serial "Tajemnica".
Zrobiłam go po bardzo udanym serialu "Pikselowa Miłość" opartym na faktach z mojego życia ;p

Mówiliście że jest lepszy od filmów ALIKINGI i Arli. Hm...
Więc może i ten okaże się fajny ? 
Sprawdźcie i zostawcie miłego koma ;)

(powstanie więcej odcinków)


No to na tyle miśki ♥

Zapraszam do ankiety która jest tutaj --->

Kocham was ♥





poniedziałek, 2 września 2013

Krytyk filmowy!

Cześć, tu Al. Wiem, że długo nie pisałam, ale oto jestem ^^
Jak tam po rozpoczęciu? Zadowoleni z planu lekcji?
Ja mam basen z chłopakami, hahaha już sobie to wyobrażam XD
Zapraszam do notki. Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzach! 


Pewnie pamiętacie jeden z moich artbooks? 


Wpadłam na inny pomysł, myślę, że trochę lepszy od tego. Zamiast pisać komentarz pod filmem, będę pisać recenzje filmu na blogu! Co Wy na to? Ale więcej szczegółów w moim najnowszym artbooku! Proszę o LOVE IT!


A teraz zapraszam na pierwszą ocenę filmu!

Dzisiaj ocenie film moviestar o loginie: carrera gt!!

Moviestar: carrera gt!!
Level: 4
Tytuł filmu: "Wielka niespodzianka + urodziny!
Czas trwania: 52 sekundy
Fabuła: Z tego co zrozumiałam to kilka dziewczyn chce przejść na drugą stronę ulicy, i nagle wyszedł królik, i przeprowadził je przez tunel i powiedział, że zaprowadzi je na urodziny koleżanki i okazało się, że ten królik ma urodziny (mam nadzieje, że dobrze zrozumiałam? :D) 
Muzyka: Nie było jej filmie (no chyba, że mam zepsute głośniki hahaha)
Animacje: Hmm, nawet dopasowane!
Ocena: Film był całkiem okay, chociaż zauważyłam parę błędów. W skali od 1 do 10 oceniła bym go na 8. Był trochę krótki, ale to nie znaczy, że był zły! W przyszłości rób filmy trwające powyżej minuty, to wtedy zarobisz więcej star coins!
8/10!
Zapraszam na inne filmy tej moviestar!


OK, i kończymy notkę, ale jeszcze szybko Wam coś przekaże! 
Niestety na MSP będę wbijać tylko w piątki i soboty, bo 
będę musiała się DUŻO uczyć, bo chcę w maju pojechać na wycieczke do Londynu ;c
Przepraszam!
Zapraszam w piątek na nowe recenzje, elo! ♥ 



niedziela, 1 września 2013

Sesja adminek ♥ + Akcja z Kellow

Na początek z góry przepraszamy że nie było postów. Nie miałyśmy czasu za bardzo :c

Lecz ja (jaszczurka1999) wymyśliłam SESJE :D
U mnie w pokoju ;)
Oto wyniki (tak wiem jesteśmy bardzo fotogeniczne xd)











Na zdjęciu ósmym pokazałam cały mój pokój ponieważ gdyż moje boonies zrobiły zaskoczone minki bo się chyba nas przestraszyły hahaha xD

To tyle z sesji.

Chciałabym jeszcze napisać troche aktualności z MSP.
Pewnie słyszeliście o akcji z Kellow.
Kellow odzyskała konto.

Arli zrobiła arta kiedy konto zostało skradzione lecz potem artbook się zmienił i promienieje radością że Kellow odzyskała konto.
Jest narazie w TOP więc możecie go zobaczyć.


Pozwolę wypowiedzieć się na ten temat:

Oczywiście współczuje Kellow, bo straciła ubrania , filmy itp.
No i oczywiście była narażona na wielki stres.

Lecz co mnie wkurza i nie tylko mnie :
Gdyby konto zostało skradzione np. mi z levelem 12. Co by było?
GUCIO BY BYŁO.
Nikt by się tym nie przejmował.

Ogółem była seria kradzieży kont. Lecz najbardziej trąbili o Kellow.
"Biedna Kellow" "Biedna Kellow"

Widziałam tematy na forum typu "Załóżmy nowe konto Kellow i złużmy się na VIPa oraz pomagajmy temu kontu!" NO BEZ PRZESADY -.-

Uff.. No przepraszam musiałam się wygadać xD
Wiem że już po fakcie ale nic o tym nie pisałyśmy więc wiecie :)

Kocham was ♥
Paa ♥






wtorek, 27 sierpnia 2013

Poradnik: Jak dodać do filmu osobę, której nie mamy w znajomych?


 Cześć, tu Al ♥ Kupiłam dziś VIP na tydzień! *.* Ale nie ważne. Dziś mam dla Was krótkiego posta, zapraszam <3


JAK DODAĆ DO FILMU OSOBĘ, KTÓREJ NIE MAMY W ZNAJOMYCH?

Przez przypadek coś odkryłam XD Z chęcią podzielę się tym z wami! ^^



Każdy chciałby zrobić film z jakimś fejmem, na przykład z ALAKINGĄ, Arli lub inną moviestar. Jest na to szybki i prosty sposób.

  • Wchodzisz w HIGHSCORES. Klikasz na profil, np. ALAKINGI, następnie przyciskasz "Wyślij wiadomość".
  • Klikamy na ten znaczek, który oznaczyłam czerwonym kółkiem.

  • Czekamy, aż okno się zmniejszy: 
  •  Wchodzimy w filmy, i szukamy w znajomych ALIKINGI. I magicznym sposobem dodajemy ją do filmu :D 


Okay, to tyle. Sorry, że taką krótką notkę napisałam, ale jest u mnie przyjaciółka :c




KOMENTUJCIE, MORDECZKI! <3



Wywiad z anielcia2000 ! ♥

To już drugi wywiad po rząd :D
Ale tym razem przeprowadzę go ja - jaszczurka1999.
Zapraszam do przeczytania :)


Nick : anielcia2000
Lvl : 21

Ja: Od ilu grasz w MSP?
Anielcia2000: Od 17 miesięcy J

Ja: Gdybyś mogła przeprowadzić zmiany na MSP, jakie by one były?
Anielcia2000: Bym dodała zmiany w oglądaniu filmów między innymi np. chce Ci obejrzeć filmy ale w między czasie gram na innej stronie i nie chce mi się ciągle wchodzić tu aby oceniać i zmieniać na inny twój film. To by była taka tabelka w której by pisało : Login – jaszczurka1999 Ile chcesz obejrzeć filmów temu użytkownikowi – 20 J

Ja: O to bardzo ciekawie !
Ja: Masz jakiś fanów na MSP?
Anielcia2000: Tego nie wiem J

Ja: Chciałabyś być pierwsza w rankingu?
Anielcia2000: Chciałabym J Ale na to trzeba zasłużyć 

Ja: Masz jakiś znajomych z reala, którzy grają w MSP?
Anielcia2000: Jest jedna taka osoba ale ona ma tylko konto ale nie gra. J

Ja: Co najbardziej lubisz robić w grze?
Anielcia2000: Lubię oglądać filmy innych użytkowników :*

Ja: Podoba Ci się Twój login? Czemu wybrałaś akurat taki?
Anielcia2000: Tak, podoba mi się mój login  Wybrałam go ponieważ nazywam się Aniela a zdrobnienie to Anielcia a 2000 to mój rok urodzenia.

Ja: To już koniec wywiadu. Chcesz dodać coś od siebie?
Anielcia2000: Tak J Pozdrawiam wszystkich użytkowników ! J

Ja: Bardzo dziękuję za wywiad ;) Miłego dnia :3
Anielcia2000: Dziękuję.


Wielkie dzięki za wywiad !

Jeszcze dziś lub jutro Al1416 pewnie wrzuci jakiś poradnik bo prosiliście o poradnik lub Modowo :)

Przy okazji zapraszam na mój najnowszy serial
"Tajemnica"

Pozdrawiam


poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wywiad z Pi333! ♥

Siemanko :D Wiem, że to już trzeci post dzisiaj, ale nie ważne. Mam dla Was wywiad z Pi333, zachęcam do przeczytania! <3


Pi333, na moviestarplanet od ponad roku. Jest miłą i sympatyczną osobą! W przyszłości chciałaby nagrywać filmiki na YouTube (i życzę jej powodzenia ^^), a gdyby jej to nie wyszło chciałaby zostać lekarzem, dietetykiem, albo wyjedzie, żeby robić karierę za granicą.



1. Od ilu grasz w MSP?

Pi333: Na MSP gram od 8 sierpnia 2012.

2. Ooo, to już ponad rok. Grasz z jakimiś przerwami?

Pi333: Nie, jestem na MSP aktywnym graczem. Chociaż filmy zaczęłam robić kilka miesięcy temu.

3. Gdybyś mogła przeprowadzić zmiany na MSP, jakie by one były?

Pi333: Według mnie MSP jest dobre takie jakie jest, ale jedyną zmianą jaką bym chciała to zmiany na forum.

4. Masz jakiś fanów na MSP?

Pi333: Tak i bardzo się z tego cieszę

5. Chciałabyś być pierwsza w rankingu?

Pi333: Tak, ale jest wiele innych osób, które zasługują na to bardziej niż ja.

6. Masz jakiś znajomych z reala, którzy grają w MSP?

Pi333: Tak.

7. Co najbardziej lubisz robić w grze?

Pi333: Bardzo lubię kręcić filmy i tworzyć looki.

8. Podoba Ci się Twój login? Czemu wybrałaś akurat taki?

Pi333: Nawet, nawet. Zawsze chciałam być inna niż inni, więc chciałam wymyślić coś oryginalnego. I wpadłam na pomysł, żeby początek był Pi. Najpierw chciałam Pidss, ale wybrałam Pi333.

9. Okay, już koniec wywiadu. Chcesz dodać coś od siebie?

Pi333: Dziękuje Ci za możliwość udziału w tym wywiadzie.


Nie wiem, czy jutro dodam jakiegoś posta, bo spotykam się z przyjaciółką. Ale może Jaszczurka coś doda, wszystko zależy od niej :D

 W KOMENTARZACH PISZCIE O CZYM MA BYĆ NASTĘPNA NOTKA! <3

Poradnik: Co to jest MSP? Jak zarobić star coins? Jak wbić lvl? Jak zrobić film?

CO TO JEST MSP?

MovieStarPlanet - jest to strona, na której możesz stworzyć własną postać. Można też kupować mnóstwo różnych ubrań, tworzyć własne look albo artbook, przechodzić do następnych leveli (od 0 do 25), kupować boonies (swoje własne zwierzaki, którymi musisz się zajmować) i najważniejsza rzecz - możesz robić własne filmy oraz oglądać je swoim znajomym!


JAK ZAROBIĆ STAR COINS? 

Gdy stworzysz już swoją postać możesz wpisać swój e-mail. Po zaakceptowaniu go dostaniesz 300 sc! Zarabiać star coins można także poprzez robienie własnych filmów. Musi on trwać powyżej minuty. Za każdą osobę, która go obejrzy dostajesz 25 sc, czyli Twój film obejrzało na przykład 3 osoby, to zyskujesz 75 sc! Jest też jeden szybki sposób:
                                                                                        - Wchodzisz w "Highscores"
                                                                                        - Klikasz na jakąś moviestar. 
                                                                                        - Wchodzisz do jej pokoju.
                                                                                        - Klikasz na dowolnego zwierzaka.
                                                                                        - Klikasz na serce. 
                                                                                        - Otrzymujesz star coins!


JAK WBIĆ LVL?

Hmm, pewnie wszyscy chcieli by mieć 25 lvl. Nie jest to takie proste, trzeba spędzić mnóstwo czasu przed MSP! Aby wbijać coraz większe lvl, trzeba zdobywać fame. Ale jak je zdobyć?

  • Wymieniaj się oglądaniem filmów. Jeśli ktoś obejrzy Twój film, to zdobywasz fame! 
  • Wymieniaj się auografami - za nie także otrzymasz fame, ale ile fame dostaniesz zależy od lvl. 
  • Dawaj autografy, tak często jak się da (normalna movie star może dawać co 60 minut, a moviestar z VIPem co 15 minut)! Dając grafy, często będziesz je otrzymywać!
  • Nie pytaj każdego na chat: "Obejrzysz mój nowy film?", bo to zniechęca użytkowników! Większość na takie prośby nie odpisuje (ja zawsze odpisuje, ale jest dużo moviestar, którzy to po prostu ignorują)! Napisz w dymku np. "Czy Alex uda się odzyskać przyjaciółkę? Czy doprowadzi to do wielkiej kłótni? Dowiecie się oglądając Pamiętnik Alex!". Wtedy więcej osób, będzie chciało to obejrzeć. 
  • Oglądaj filmy innym! Użytkownicy widząc Twój komentarz pod ich filmem, będą chcieli się odwdzięczyć i Tobie także ocenią film!

JAK ZROBIĆ FILM?

Przeczytałaś ostatnio ciekawą książkę? Czy może oglądałaś interesujący film? Zrób film na podstawie książki lub filmu! Pamiętaj - nigdy nie zgapiaj pomysłów od innych użytkowników!

  • Na początku wejdź w ZAKUPY.

Następnie kliknij na "Tła" i wybierz potrzebne tło do filmu!


  • Po zakupieniu tła, wejdź w MIASTO FILMÓW>FILMY>KLIKNIJ NA TO CO ZAZNACZYŁAM KÓŁKIEM.


  • Potem klikasz na tą ikonkę, którą zaznaczyłam czerwonym kółkiem. Pokazują Ci się wszystkie tła, jakie masz kupione. Załóżmy, że kupiłaś tło w kategorii miasto, o nazwie "Doctor's office". Na początku klikasz na MIASTO a później na DOCTOR'S OFFICE.


  • Później klikasz na tą ikonkę, gdzie są trzy ludziki (zaznaczyłam ją czerwonym kółkiem), pokazują Ci się wszyscy znajomi, których masz. Klikasz na ten plusik koło osoby, którą chcesz dodać do filmu. Jeśli klikniesz na koszyczek koło osoby, to znaczy, że będziesz mógł ją przebrać jak tylko chcesz! 

Po kliknięciu na koszyczek pojawia się garderoba, w której możesz przebrać daną moviestar:
  • Gdy przebierzesz już moviestar, klikasz na "x", aby okno ze znajomymi zniknęło. Następnie za pomocą swojej myszki możesz ustawić bohaterów jak tylko chcesz.

  • Następnie klikasz na dowolną movie star i pokazuje się taki prostokąt, z trzema znaczkami. Pierwszy znaczek, czyli dymek, drugi to animacja, trzecia to wyraz twarzy. 
  • Po kliknięciu na dymek pokazuje się takie coś, jak na obrazku na dole. Są to kategorie dymków. jeśli chcesz wybrać pierwszy dymek, to po prostu klikasz na niego.
  • Po chwili pokazuje się taki dymek jak na obrazku na dole. Klikasz w jego środek i wpisujesz co chcesz, na przykład ja wpisałam "Cześć!".
  • Potem możesz dodać animacje. Klikasz na movie star, aby pokazało się oto: 
  •  Następnie klikasz na tego ludzika, i pokazuje się o takie coś:

            Są to ANIMACJE, a te ikonki koło nich to kategorie. Jest 10 kategorii animacji na MSP:
  • 1. Zwierzęta&Pupile
  • 2. Impreza&Moda
  • 3. Sport
  • 4. Dzikie&Zwariowane
  • 5. Miłość&Emocje
  • 6. Podstawowe 
  • 7. Aktorstwo&Taniec
  • 8. Pozy
  • 9. Zabawa&Czad 
  • 10. Walka

  • Załóżmy, że chcesz wybrać animacje z kategorii "Pozy". A więc klikasz na tego ludzika (3 od dołu) i masz duży wybór animacji. Ja wybrałam animacje o nazwie "Super Wave"!  
     
    Animacja wygląda tak:
     

    Kroki podane powyżej możesz zrobić z każdą z postaci w filmie. Gdy już skończysz film (powinien trwać przynajmniej 30 kroków), dodaj muzykę (instrukcja niżej)

  • Aby dodać muzykę klikasz na tą nutkę na dole. Pokazuje Ci się lista kategorii i możesz wybrać na przykład "Hip Hop". Potem klikasz na "Like This Like That" albo na inną (jeśli masz zakupioną). 

OK, to już koniec notki. Podziwiam tych, którzy przeczytali ją do końca XD 

Macie jakieś pytania? Nie wiecie np. co to jest artbook? Napiszcie w komentarzach, a następną notkę napiszę właśnie o tym! KOCHAM WAS <3